Joom!Fish config error: Default language is inactive!
 
Please check configuration, try to use first active language

Θερινό Σχολείο Βιολογίας 2013

Θέματα Εξετάσεων Πανελλήνιου Διαγωνισμου Βιολογίας 2015

Ημερομηνία Διεξαγωγής: 31-1-2015 Α΄Λυκείου Β΄Λυκείου Γ΄Λυκείου

Ευρωπαϊκές μέρες πολιτιστικής κληρονομιάς - Μουσειακή Εκπαίδευση

Στο πλαίσιο των «Ευρωπαϊκών ημερών Πολιτιστικής Κληρονομιάς» εκπαιδευτικοί από το 2ο και 3ο ΓΕ.Λ. Γιαννιτσών επισκέφτηκαν το Αρχαιολογικό Μουσείο Πέλλας, την Κυριακή 28/9/2014 και παρακολούθησαν ξενάγηση από τον Αρχαιολόγο Παύλο Χρυσοστόμου στην περιοδική Έκθεση με θέμα «Μακεδονικοί Θησαυροί» στην Πέλλα και τη Φιλόλογο του 3ου ΓΕ.Λ. Γιαννιτσών Κατερίνα Ευσταθίου στις θεματικές ενότητες του υπόλοιπου Μουσείου. Η δράση εντάσσεται στο τοπικό Δίκτυο «Μουσειακή Εκπαίδευση» και σε δραστηριότητες ανατροφοδότησης του Ευρωπαϊκού Προγράμματος Comenius: Regio-M.E.T «Μουσειακή Εκπαίδευση για εφήβους».

Πρωτιά του σχολείου μας στον 2ο Διαγώνισμο Δημιουργικών Πειραμάτων Φυσικών Επιστημών

Συγχαρητήρια στους μαθητές του σχολείου μας για την διάκρισή τους στον 2ο Διαγωνισμό Δημιουργικών Πειραμάτων Φυσικών Επιστημών, ο οποίος διεξήχθη στο 1ο Πειραματικό Λύκειο Θεσσαλονίκης. Συγχαρητήρια και στις καθηγήτριες του σχολείου μας Λάζου Γεωργία και Χλωρού Εύη που ανέλαβαν την προετοιμασία των μαθητών. Οι μαθητές Πασχούδη Κυριακή, Δομινάρη Ασημίνα και Ασβεστάς Χρήστος κατέκτησαν το 1ο βραβείο στην Χημεία. Οι μαθήτριες Πατσάνη Ζωή, Κουρκουτίδου Μαρία και Γκανάκα Κατερίνα κατέκτησαν το 3ο βραβείο στην Φυσική.

Πανελληνιος Διαγωνισμος Βιολογιας 2014

Οι μαθητές του σχολείου μας που διακρίθηκαν στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Βιολογίας 2014 (http://www.pdbio.gr): Μαθητές Β΄ Λυκείου: Δομινάρη Ασημίνα 7η με 92.5% (περνάει στην επόμενη φάση) Πασχούδη Κυριακή 15η με 88% Πατσάνη Ζωή 26η με 81% Ασβεστάς Χρήστος 76ος με 33% Μαθητές Γ΄ Λυκείου: Φρακάση Σταυρούλα 43η με 67%

Τέταρτη θέση του Σχολείου μας στην Πανελλήνια Φάση του Διαγωνισμού Πειραμάτων Φυσικών Επιστημών (EUSO 2014)

Οι μαθητές του σχολείου μας εκπροσώπησαν επάξια το Ν. Πέλλας στην Πανελλήνια Φάση του Διαγωνισμού Πειραμάτων Φυσικών Επιστημών, που διεξήχθη στη Θεσσαλονίκη, στις 25 Ιανουαρίου 2014, στο πλαίσιο της 12ης Ευρωπαϊκής Ολυμπιάδας Επιστημών (EUSO 2014). Η ομάδα κατέκτησε την 4η θέση (με διαφορά μόνο 2 μοριών από την ομάδα της 3ης θέσης). Θερμά συγχαρητήρια στους μαθητές - μέλη της ομάδας Ασβεστά Χρήστο, Δομινάρη Ασημίνα, Πασχούδη Κυριακή και στους εκπαιδευτικούς που τους προετοίμασαν: Λάζου Γεωργία (Βιολόγος), Λάππα Ιωάννη (Χημικός), Κανσίζογλου Αβραάμ (Χημικός), Χλωρού Ευμορφία (Φυσικός). Φωτογραφίες .sig_cont

Ενημέρωση για το Νέο Λύκειο

Παρουσίαση για το Νέο Λύκειο http://3lyk-giann.pel.sch.gr/files/anakoinwseis/Neo_Lykeio.pdf

Βράβευση μαθητών και εκπαιδευτικών του σχολείου μας στην απολογιστική εκδήλωση Δ.Δ.Ε. Πέλλας (2012-2013)

Μαθητές και εκπαιδευτικοί του σχολείου μας βραβεύτηκαν στην απολογιστική εκδήλωση σχολικού έτους 2012-2013 της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Πέλλας, η οποία πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 20/06/2013 στην αίθουσα εκδηλώσεων της Νομαρχίας (Έδεσσα). Φωτογραφίες .sig_cont

Κάτι ψήνεται

Στις 26-4-2013, οι μαθητές της ερευνητικής εργασίας με θέμα "Κάτι ψήνεται" με τη βοήθεια των καθηγητών του σχολείου παρέθεσαν γεύμα προς τιμή των Ιταλών εταίρων του Ευρωπαϊκού Προγράμματος Δια Βίου Εκπαίδευσης Comenius Regio με τίτλο «Museum Education for Teens-M.E.T» που φιλοξενήθηκαν στο χώρο του σχολείου μας.   Φωτογραφίες από την εκδήλωση .sig_cont

Υποδοχή Ιταλών εταίρων στα πλαίσια του προγράμματος "Museum Education for Teens-M.E.T"

    Η Δ.Δ.Ε Πέλλας ως συντονιστικό ίδρυμα στο πλαίσιο του διμερούς Ευρωπαϊκού Προγράμματος Δια Βίου Εκπαίδευσης Comenius Regio με τίτλο «Museum Education for Teens-M.E.T» και με εταίρο το Δήμο Μπάρι, Ιταλίας, καλωσόρισε μαζί με το σχολείο μας την Παρασκευή 26 Απριλίου 2013 τους Ιταλούς εταίρους στο χώρο του σχολείου μας. Οι διοργανωτές και οι εταίροι μέσα σε ένα άριστο κλίμα συνεργασίας συζήτησαν και μοιράστηκαν τις δράσεις που υλοποιούνται τόσο από εκπαιδευτικούς όσο και από μαθητές για τη Μουσειακή Εκπαίδευση αλλά και για τα προσδοκώμενα αποτελέσματα. Η επίσκεψη στο σχολείο ολοκληρώθηκε με μουσική και φαγητό που ετοίμασε η ομάδα της ερευνητικής...

012345678

Ανακοινωσεις

e-Γονεις

Ειδησεις

Συνδεσμοι

Θερινό Σχολείο Βιολογίας 2013

Διατροφική αξία φρούτων και λαχανικών (Εργασία μαθητών)

ΑΓΚΙΝΑΡΕΣ

agkinares

Πλούσιες σε ασβέστιο,φώσφορο, σίδηρο και ίνες. Για την καλύτερη απορρόφησή τους από τον οργανισμό θα πρέπει να συνδυάζονται με τροφές πλούσιες σε βιταμίνη C, (δηλαδή με πολύ λεμόνι). Συνήθως μαγειρεύονται βραστές με βινεγκρέτ, α λα πολίτα, με αρακά ή με μπεσαμέλ. Είναι φρέσκες όταν το κοτσάνι τους κάμπτεται εύκολα.

 

ΑΜΥΓΔΑΛΑ

almondΠλούσια σε θερμίδες, αλλά με μεγάλη διατροφική πληρότητα. Προκαλούν εύκολα το αίσθημα του κορεσμού και βοηθούν στην καλύτερη λειτουργία του γαστρεντερικού, του αναπνευστικού και του ουροποιητικού συστήματος, ενώ περιέχουν μεγάλη ποσότητα της αντιοξειδωτικής βιταμίνης Ε. Προτιμήστε τα νωπά για μη χάνουν τα οξέα τους και συνδυάστε τα με βιταμίνη C. 

Read more...

Διαδικασία παραγωγής μυζήθρας (Εργασία μαθητών)

Η μετουσίωση των πρωτεϊνών του τυρογάλακτος αρχίζει στους 62οC και σχεδόν ολοκληρώνεται στους 96οC. Οι θρόμβοι (κόκκοι) όμως του τυρογάλακτος αρχίζουν να φαίνονται στους 80-83οC. Μπορεί να λεχθει ότι η μετουσίωση πρακτικά συντελείται στους 77οC σε μια ώρα, στους 80οC σε μια ώρα και στους 90οC σε 5 λεπτά. Συνήθως είναι προτιμότερη η μεγάλη θερμοκρασία σε μικρή διάρκεια αλλά σ’ αυτή την περίπτωση πρέπει να προσεχθεί ώστε η τελική θερμοκρασία να επιτευχτεί περίπου σε 45 λεπτά. Έτσι δίνεται χρόνος στις πρωτεΐνες να μετουσιωθούν καλά και να είναι η απόδοση υψηλή. Αν δηλαδή ξεκινήσει κανείς με τυρόγαλα θερμοκρασίας 30οC μπορεί να ρυθμίσει τη θέρμανση να ανεβαίνει 1.5οC/λεπτό μέχρι 75οC και κατόπιν 1οC/λεπτό μέχρι 90οC δηλαδή συνολικά η θέρμανση να έχει διάρκεια 45 λεπτά.

Read more...

Παρατήρηση μούχλας σε κεράσια (Πείραμα)

Παρατήρηση μούχλας, η οποία καλλιεργήθηκε πάνω σε κουκούτσια από κεράσι, κλειστά για περίπου 3 μέρες.

Μεσογειακή Διατροφή (Εργασία μαθητών)

Συνεργάστηκαν οι μαθητές: Ασβεστάς Χρήστος, Πασχούδη Κυριακή, Σκόντα Αναστασία

Υπεύθυνη καθηγήτρια: Λάζου Γεωργία  

pdf

Παρατήρηση πλασμόλυσης κυττάρων κρεμμυδιού και χρώσης τους (Εργασία μαθητών)

Σκοπός

Η παρατήρηση των διαφόρων μορφών πλασμόλυσης του φυτικού κυττάρου

Η διαπίστωση της διαπερατότητας των κυτταρικών περιβλημάτων στο νερό.

 

Όργανα και υλικά
1. Όργανα και υλικά μικροσκοπίας
2. Μαγειρικό αλάτι και ζάχαρη
3. Βολβός κρεμμυδιού
4. LUGOL
5. Τριβλία petri

Read more...

Page 4 of 4